What Does ثبت شرکت ها Mean?

Wiki Article

این مؤسسه به شرکت‌ها و برندهای گوناگونی خدمات‌رسانی کرده است که از جمله مشهورترین آنها می‌توان از این موارد نام برد: علی‌بابا، سافتلن، سوری‌لند، بانک آینده و پرپروک. همچنین ثبت فردا برای ارائۀ خدمات خود اپلیکیشنی طراحی کرده است که می‌توان آن را از بازار یا گوگل پلی یا اَپ‌استور دریافت کرد.

• تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ، شامل برگزاری دوره های مهارت و ...

مرجع صدور مجوز : سازمان تبلیغات اسلامی و یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  

سام متن پیشنهای من به شما: ناردون نار به معنی همان انار در گویش خراسانی دون هم که از دانه های آن الهام میگیرد

نامه هایی كه از دادگاه و سازمانها و دیگر نهادها و ارگانهای دولتی و شركتها كه فقط نام شركت در آن مشخص است به اداره ثبت شركتها فرستاده شده برای استخراج پرونده و دادن اطلاعات مورد نظر در قسمت تعیین نام با توجه به نام شركت و شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و در روی نامه های ارسالی نوشته و كلیه نامه ها به بایگانی فرستاده می شوند.

شرکت‌های مختلط غیر سهامی بین چند شریک با مسئولیت محدود و چند شریک ضامن بدون انتشار سهام شکل می‌گیرند. مسئولیت گروه اول به میزان آورده‌شان است، اما گروه دوم مسئول تمام قرض‌هایی هستند که ممکن است علاوه بر دارایی‌های مجموعه پدید بیاید. اختیار انتخاب مدیران در دست شرکای ضامن و حق نظارت بر عملکرد آنها بر عهدۀ شرکای با مسئولیت محدود است. در واقع، ثبت شرکت مختلط غیر سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت با مسئولیت محدود و تضامنی است. به طور کلی، این‌گونه شرکت‌ها زمانی تاسیس می‌شوند که فردی برای فعالیت‌های مستقل کارآفرینی خود به سرمایه‌ای اولیه احتیاج دارد.

تشکیل شرکت‌های مختلط سهامی منوط به وجود شرکای سهامی و شرکای ضامن است. گروه اول به طور مساوی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مسئولیت‌شان نیز به میزان آورده‌شان است. اما آوردۀ گروه دوم به صورت سهام درنیامده است و مسئول تمامی ضررهایی هستند که ممکن است پیش بیاید. حق انتخاب مدیران در اختیار شرکای ضامن و حق انتخاب بازرسان در اختیار شرکای سهامی است. در واقع ثبت شرکت مختلط سهامی به معنی استفاده از امتیازهای دو نوع شرکت سهامی و تضامنی است.

سلام وقت بخیر من می خواستم نام تجاری بگیرم برای لبنیات سنتی چه اسمی رو انتخاب کنم با تشکر

ناظر فرزان مرکز کنترل ترافیک صنایع آذرآب بويلر فنی و مهندسی سپنتا انرژی سپهر طراحی و ساخت نیروگاه بادی ایران مدار کنتور هوشمند الکترومغناطیسی چاه‌های کشاورزی و صنعتی راه‌کارهای فناورانه حوزه آب به کنیا ارائه شد

پس از بررسی و اینكه دستور تعیین نام در بالای اوراق داده شده و اطمینان كامل از هویت متقاضی اقدام و كوشش در جهت انتخاب یك اسم از سری اسامی پیشنهادی كه بطور جداگانه و به ترتیب اولویت بوسیله متقاضی ارائه شده صورت می گیرد ، با مراجعه به دفاتر موجود بطوریكه اولاً با فرهنگ انقلاب اسلامی مطابقت نماید.

از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود. سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است.

با تشکر از ارسال نظر شما . پس از تایید انتشار خواهد یافت .

این روش، روشی آسان، مطمئن وکم هزینه است که موجب گشته در وقت، هزینه و انرژی متقاضیان به میزان قابل توجهی صرفه جویی شود و متقاضیان نیز نسبت به این روش، اشتیاق بیشتری نسبت به سایر روش های حضوری پیشین، از خود نشان میدهند.

با سلام برای انتخاب اسم شرکت بازرگانی برای صادرات و واردات نیاز به کمک و click here راهنمایی دارم با تشکر و سپاس فراوان

Report this wiki page